ontMOET in Zaanstad

De ChristenUnie Zaanstad vindt de sociale gebeurtenissen in de stad erg belangrijk. Als mensen met elkaar samen dingen gaan ondernemen wordt de stad mooier. Daarom willen wij graag weten waar mensen elkaar ontmoeten en waar deze plaatsen aan moeten voldoen. Zo kunnen wij samen met elkaar de stad een socialere en dus ook mooiere stad maken.

Mijn favoriete ontmoetingsplek ligt in:

*Wij gebruiken jouw mailadres alleen om jou te kunnen benaderen naar aanleiding van jouw reactie op dit formulier.

De verhalen komen in een soort carrousel langs. Dit om het tot overzichtelijk te houden wat mensen van een bepaalde plaats vinden. De plaatjes die er nu staan dienen als voorbeeld opmaak. De achtergrond komt terug vanuit de flyer/bordjes. De foto van de personen kan ook een foto zijn van de ontmoetingsplek waar het over gaat. Voor een volledige ervaring kan er doorgeklikt gaan worden naar een pagina waar meer te zien is over die ontmoetingsplek. Zo kan je aansluiten bij meerdere verhalen en zie je wat er al is geschreven over die specifieke plek. (Dit wordt pas gedaan bij meerdere ervaringen/verhalen over een plaats)

De plaatjes die nu gebruikt zijn komen uit de campagne van de ChristenUnie Zaanstad uit 2018.